ראשי » קידום ממומן » שיווק מחדש – רימרקטינג
האם שמתם לב שיש לכם כמות גדולה של כניסות לאתר, אך מבלי שטופס צור קשר מולא או מבלי שבוצעה רכישה באתר? כיום, רק שני אחוזים מבין המבקרים לראשונה באתר בוחרים להשאיר את פרטיהם. לכן, על מנת להגדיל את כמות ההמרות חשוב לנסות ולמשוך את הגולשים לאתר שנית.
כאשר אתם מנהלים קמפיין שיווק מחדש, אתם יכולים לבחור את פלח השוק בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר להפוך ללקוח משלם או לאדם הממלא טופס, מחייג אליכם או צופה בווידאו. באמצעות קוד מתאים המוטמע באתר אנו יכולים לחשוף בפניו פרסומות מושכות המחזירות אותו לאתר שלכם.
איך מנהלים קמפיין מוצלח של שיווק מחדש?
עם השנים, למדנו לייצר מודל רווח המשקלל את עליות הפרסום לכניסה ראשונה לאתר ולמשיכת הלקוח שנית. בחשיפה הבאה לאתר שלכם, הלקוח הפוטנציאלי יראה את המסרים אותם בחרתם או את המוצרים בהם התעניין שנית.
אנו יודעים לזהות אילו מהמבקרים הם בעלי הפוטנציאל הרב ביותר להמרה ללקוח, בהתאם להגדרת קהלים מדויקת. הגדרה זו מבוססת על מאפיינים שונים כמו: גיל, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין ומאפיינים נוספים. לאחר ניתוח כלל המבקרים באתר, נוכל להחליט למי לפנות שוב באופן מעט עוצמתי יותר בפרסומות מותאמות אישית.
בדרך כלל, הקמפיין משלב מספר סוגי פרסום מקוון ונתמך על ידיהם. שימוש במודעות גוגל בלבד אינו מסייע לכם להגיע לקהל היעד אלא אם חיפשו באופן אקטיבי את השירות שלכם. לעומת זאת, כאשר אתם ממשיכים ומפרסמים ברשת השותפים של גוגל, תגיעו למגוון רחב של מבקרים איכותיים חדשים המגלים מוצר נוסף בו לא הבחינו בעבר.
אנו מנוסים בהתאמת תמהיל פרסום נכון לכל חברה ומותג על מנת להגיע בצורה יעילה ומבוקרת לקהלים שהגדרנו מראש בתחילת מסע הפרסום. לאורך השנים נוכחנו כי פרסום בפלטפורמות הראשיות כמו: פייסבוק וגוגל לצד תצוגת פרסום באתרים אחרים הנמצאים ברשת השותפים של גוגל, תוכל לייצר תנועה ערה לאתר שלכם בעלות פרסום מינימלית.
קיים מגוון רחב של פורמטים לפרסום, כאשר לכל אחד מהם תהיה התאמה גבוהה או נמוכה יותר למהות העסק והמותג שאתם בונים. אנו מעצבים עבורכם את המודעות, מסייעים בניסוח וקופירייטינג ויכולים להציע לכם את הפורמטים המתאימים ביותר מבין האפשרויות הבאות:
• פרסום מודעות טקסט – בדומה לפרסום במנוע החיפוש של גוגל תוכלו להופיע באתרים באמצעות כותרת ושורות טקסט נלוות.
• פרסום באמצעות תמונה – תוכלו להשתמש בבאנרים בגדלים שונים עם תמונות בגודל משתנה ומסר גרפי מתאים המשולב בטקסט מניע לפעולה.
• הצגה אוטומטית של מוצרים מהקטלוג שלכם – קידום מוצרים לקהלי היעד תוך שימוש באוטומציה המתאימה את המוצר ללקוח.
• פרסום באמצעות סרטון – בתוך המודעה עצמה ניתן לשלב סרטון ווידאו קצר. הסרטון יכול להיות משולב במסר חזותי כמו – תמונה או בטקסט מתאים המושך את תשומת ליבו של הגולש.
• פרסום אינטראקטיבי – הגולש צופה בתמונה עם אלמנטים המשתנים בהתאם לתגובה או למאפייני קהל היעד כפי שהוגדרו מראש. כל גולש יראה פרסום מעט שונה המותאם עבורו ככפפה ליד.
• פרסום בג'ימייל – קהל היעד שלכם יכול לצפות בתמונה וטקסט ישירות מתוך חשבון האי-מייל. התשלום לגוגל מבוצע אך ורק אם הגולש הקליק באופן אקטיבי על המודעה וצפה בה.
תוצאות העבר שלנו מדברות בעד עצמן
במשך השנים טייבנו קמפיינים רבים והוכחנו כי תשעה מכל עשרה לקוחות דיווחו על עליה משמעותית ברווחיות מסע הפרסום. קיימת כמות גבוהה יותר של הקלקות על המודעות, מדדי ההמרה עלו והשבת הגולשים לאתר הניבה מכירות ותוצאות טובות יותר. הצוות שלנו מספק מטריה מלאה של שירותי העלאת קמפיין שיווק מחדש החל מבחירת קהלי היעד וכלה בעיצוב המודעות, דפי הנחיתה או שיווק במדיה החברתית המשלב את הפרסום בשיטת השיווק מחדש.
אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!
אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!