ראשי » קידום אתרים » מחקר שוק ובדיקת מתחרים
כאשר אנו מתחילים לתכנן את האסטרטגיה של קמפיין או פרויקט שיווק חדש, מתבצע מחקר מתחרים מקיף. בדומה ללחימה בשטח, כאשר אתם מכירים את הזירה תוכלו להשתמש בטקטיקות ואסטרטגיות טובות יותר. אנו בוחנים כיצד המתחרים שלכם מקדמים את עצמם, ומיישמים זאת בתכנון הקמפיין השיווקי שלכם.
אילו פלטפורמות משמשות את המתחרים?
אנו בודקים אילו שירותים טכנולוגיים מוצעים באתרי המתחרים ועל אילו פלטפורמות הם מוקמים. האם יש להם יותר מנכס אחד? ומה ההצעות בהן הם משתמשים כדי למשוך לקוחות חדשים?
מראה האתר
אנו בוחנים האם הם משתמשים בכמות גדולה של תוכן או במספר תמונות בלבד? כאשר נבחן את האתר שלכם מול המתחרים כיום, נוכל לדעת האם הם מציעים חוויית משתמש טובה יותר? נראים מקצועיים יותר או מעבירים את המסרים השיווקיים שלהם טוב יותר? לאחר מכן נוכל לגבש את האסטרטגיה המתאימה על מנת להתחרות באתרים שלהם.
מגוון המוצרים והתכנים
אתרי מכירות מובילים מגיעים מגוון גדול של מוצרים וקטגוריות. בהשוואה של האתר שלכם מול אתר המתחרים, נגלה האם יש הפרש גדול בהיצע או בפופולריות של המוצרים? אנו מגבשים המלצות ליצירה נכונה יותר של הקטלוג באתר, על מנת שתעלו במנועי החיפוש על ידי גולשים רבים יותר במוצרים טרנדיים. אנו בוחנים גם את המבצעים השונים ואת התדירות בה הם מתעדכנים. מלבד זאת, אנו מסוגלים לזהות את טקטיקות המכירה בהן הם נוקטים ולשלב אותן גם באתר שלכם.
מה תמהיל הפרסום של המתחרים? האם הם מבצעים קידום אורגני משולב קידום ממומן?
ייתכן והמתחרה הגדול שלכם הגיע להצלחה שלו בזכות תקציבי פרסום אדירים בקידום ממומן. מתחרים אחרים עשויים לעלות בזכות קידום אורגני איכותי. באמצעות הכלים הטכנולוגיים שלנו, אנו יכולים לזהות כמה הם משקיעים בקידום מחוץ לאתר וכמה הם משקיעים בפרסום? אנו מזהים את הלינקים הנכנסים שלהם, את המודעות השונות ויכולים להסיק מכך אילו אסטרטגיות עבדו יותר עבורם ולנצח אותם ב"מגרש הביתי" שלהם.
אנו מבצעים מחקר מילות מפתח למספר מתחרים ראשיים ומגלים מה מצבכם כיום ביחס אליהם? נוכל גם לשמר את התוצאות הגבוהות אליהן הגעתם בחלק מהביטויים ולהוסיף מילות מפתח תחרותיות נוספות בהן תעלו בתוצאות החיפוש בהתאם לתוצאות מחקר המתחרים שלנו.
מעבר לסקרנות בריאה, מחקר מתחרים מאפשר לכם לבנות אסטרטגיית קידום מתאימה לנישה שלכם. כאשר אנו יודעים היכן המתחרים שלכם נמצאים נוכל לעקוף אותם. מחקר זה יאפשר לכם גם לתכנן את תקציב הפרסום שלכם טוב יותר, על מנת לעבור את המתחרים בצורה אפקטיבית מבלי "להשליך" הון לפח.
ריגול תעשייתי חוקי
כלים אלה הינם הדרך החוקית הנפוצה כיום להכיר את המתחרים שלכם לעומק. אנו מבצעים אותו תמיד בתחילת הפרויקט על מנת שנוכל לזהות כמה הם משקיעים בקידום אורגני? מה רמת הפעילות שלהם ברשתות החברתיות? כמה הם משקיעים על מודעות ממומנות? ונתונים נוספים. כאשר נתחיל לעבוד על קידום האתר שלכם, נוכל להשתמש במידע זה על מנת לעקוף את שלושת המתחרים הראשיים שלכם. תופתעו לגלות איך בתוך זמן קצר אתם יכולים להופיע מעליהם בראש עמוד התוצאות בביטויים תחרותיים במיוחד ולהזניק את העסק שלכם קדימה בעלות אפסית.
אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!
אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!