Social
Media
רשתות חברתיות מאגדות בתוכן מליוני משתמשים המחפשים / מעלים / משתפים ומשתתפים בקבוצות שונות, בדפי אוהדים שונים ובאירועים שונים.
ממשקי הרשתות (פייסבוק בעיקר) יודע לשמור מידע על הגולשים ולנתח את התנהגותם לפי פרמטרים שונים – זוגיות, מנהגים, דעות פוליטיות, תחביבים ודברים דומים.
אנו, בתור מפרסמים, יודעים לנצל את המידע שהרשתות החברתיות צוברות בכדי להשיג את לקוחות פוטנציאליים, לפי נושאים שונים, לפי תחומי עניין וכמובן לפי מוצר הלקוח או שירות הלקוח שאנו רוצים לשווק.