ראשי » שיווק ברשתות חברתיות » שיווק בטוויטר
טוויטר מיתגה עצמה בארה"ב וברחבי העולם ככלי עוצמתי להפצה של מסרים וקשר בלתי אמצעי עם קהל גדול. כמות העוקבים בטוויטר הפכה להיות סמל סטטוס ואפשרה לשנות דעת קהל בקרב עשרות מיליוני אנשים בתוך יום אחד בלבד. היא מאפשרת לנטר לקוחות ולעודד מענה מהיר וקצר במספר שורות.
כיום, טוויטר משמש ככלי להפצה של מסרים פרטים, עסקיים ופוליטיים. בניגוד לשימוש הפרטי ברשת החברתית, כיום מספר החברות העושות שימוש בכלי זה בכדי להגיע לקהלי יעד רחבים עלה בצורה משמעותית.
היחס למותג מתבטא בכמות הרי-טוויטים ותגובות הקהל מאפשרות לקבל פידבק מידי על יתרונות מותג או כשלים בשיווק ומיתוג.
האפשרות לאתר לקוח לא מרוצה של חברה מתחרה ולפרסם לו בזמן אמת את השירותים שלכם, מעניק לכם חלון הזדמנויות נדיר. דמיינו כי הייתם יכולים לעמוד מחוץ לעסק מתחרה עם לקוחות ממורמרים ולהציע את השירות האידיאלי עבורם. טוויטר מאפשרת לכם להגיע לקהל זה בזמן ובעלויות נמוכות יחסית.
את היתרון הזה לא רק חברות עסקיות למדו למנף, אלא גם ספורטאים, מובילי דעה ופוליטיקאים העושים בפלטפורמה שימוש בכדי להציג את דעותיהם ולקבל את התמיכה או ההתנגדות המיידית לדבריהם. בתוך דקות אחדות הם מסוגלים להעלות נושאים לסדר היום בעצמם – ללא תיווך של אתרי חדשות, גופי המדיה המשודרת או העיתונות הכתובה.
כיום ניתן לשלב בין הפייסבוק לטוויטר וליצור מכל פוסט בפייסבוק ציוץ קצר באופן אוטומטי, תוך תחזוקה של פלטפורמה יחידה בלבד. לחילופין, ניתן גם לפצל את התכנים לשתי הפלטפורמות ולהשתמש בחוזקות של כל אחת מהן באמצעות ציוצים קצרים וממוקדים לטוויטר ופוסטים ארוכים יותר המותאמים לקהל המותג בפייסבוק.
אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!
אנחנו שמחים שמצאת מה שמעניין אותך, מכאן אנחנו נחזור אליך – השאר פרטים ונציג ידבר איתך ויסביר לך איך מתחילים לעבוד!